Systém vedení účetnictví
Svěřte nám své účetnictví, neztrácejte drahý čas studováním legislativních změn a věnujte se své práci. Naši účetní mají potřebnou a neustále aktualizovanou kvalifikaci, a v případě nutnosti jsou ihned zastupitelní. A naše pojištění pokryje i případnou chybu lidského faktoru.
Ať je vaší prioritou outsourcing v rámci vzdáleného přístupu a vedení „bezkontaktního“ účetnictví, nebo rádi řešíte se svým účetním problémy u Vás a osobně, jistě společně nalezneme cestu, a nastavíme řešení Vám tzv. „ na míru“.
Kompletní outsourcing – Outdoor účetnictví
Díky moderním technologiím jsme my i Vaše účetnictví online – máte tedy nejen nonstop přístup k veškerým ekonomickým údajům, které můžete v rámci podnikání potřebovat, ale v rámci zefektivnění práce a eliminaci duplicitně vedených systémů dochází i k úspoře času a financí. Vzhledem ke zkušenostem jsme schopni vést účetnictví v jakémkoliv Vámi zvoleném účetním SW dle předem určeného rozsahu.
- evidence a účtování faktur vydaných / přijatých
- evidence a účtování pokladních a bankovních dokladů, vč. vedení elektronického bankovnictví / úhrady závazků
- evidence a účtování ostatních pohledávek a závazků z obchodního styku, ve vztahu k zaměstnancům a státním institucím
- evidence a účtování majetku, kalkulace odpisů HM a NM
- účtování dohadných položek, rezerv, opravných položek
- vypracování inventarizací a výkazů
- kalkulace a účtování odložené daně
- kalkulace a vypracování přiznání k daním z příjmů právnických osob, fyzických osob, silniční daně, daně z nemovitosti, daně z převodu nemovitosti
- zastupování klienta při jednání s úřady
- spolupráce s auditory
- zpracování statistických výkazů
- reporting
Vedení účetnictví v sídle klienta – Indoor účetnictví
Pokud Vaše situace vyžaduje vedení účetnictví indoor, ať už v sídle Vaší firmy, nebo na kterémkoli jiném, Vámi určeném místě, dokážeme zajistit profesionální servis na Vašem účetním softwaru a zajistíme i komunikaci mezi Vašimi případnými pobočkami.
V současné době trend INDOOR velice stoupá. 40% našich stávajících klientů využívá služby docházení našich účetních do jejich sídla či na jimi určené místo, a pracují v jimi zvoleném účetním softwaru.
Systém vedení účetnictví u nás ale nejsou jen varianty outdoor/indoor …. nejlepší systém je ten, který spolu nastavíme na základě Vašich představ, možností a zkušeností, protože máme společný cíl – Vaši spokojenost.
Služby v mimořádných situacích
Neděste se mimořádných situací ve svém účetnictví. Jsme vždy připraveni zasáhnout a být Vám oporou i v okamžiku, kdy Vás tlačí čas nebo finanční úřad. Zajistíme rekonstrukci Vašeho účetnictví, vyřešíme vše potřebné v době uzávěrky, provedeme rychlou kontrolu účetnictví minulých období. Hbitě si poradíme i při transformaci společností či konsolidovaných uzávěrkách.
Pracujeme s těmito účetními systémy NetSuite, Pohoda, Abra, Abra FlexiBee, Money, Pamica, Helios, Vema a Magma.